Mięśnie Nóg, Sport, Trening, Wilcza Siła, Zdrowie

Przysiady scyzorykowe

Przysiady Scyzorykowe mało kto potrafi wykonać prawidłowy przysiad. Do dobrego wyrzeźbienia nie potrzeba zbytecznego przeciążania mięśni dodatkowymi ciężarami i specjalnymi maszynami, jednak by wykonać prawidłowy przysiad, trzeba się go nauczyć. Przysiady są traktowane po macoszemu na lekcjach wychowania fizycznego i przez to nie dają żadnych efektów. Zanim przejdziesz do w pełni dobrze wykonanego przysiadu, zalecam… Read More Przysiady scyzorykowe

Biceps, Obręcz Barkowa, Sport, Trening, Triceps, Wilcza Siła, Zdrowie

Podciąganie Scyzorykowe

Podciąganie Scyzorykowe Jeżeli zwykłe podciąganie stwarza Ci problem, to zdecydowanie powinieneś wypróbować tzw. podciąganie scyzorykowe. Jest ono dużo łatwiejsze od zwykłego podciągania i pomaga wypracować mięśnie zanim się w pełni podciągniesz. W dodatku jest dosyć prostym ćwiczeniem i do wykonania go potrzebujesz drążek do podciągania i krzesło lub kawałek stołu. Podciąganie Scyzorykowe – Zalety Łatwiejsze… Read More Podciąganie Scyzorykowe

Mięśnie Brzucha, Sport, Trening, Wilcza Siła, Zdrowie

Wznosy Zgiętych Nóg

Wznosy Zgiętych Nóg Wznosy zgiętych nóg są kolejnym ćwiczeniem na mięśnie brzucha. Jest to bardzo podobne ćwiczenie do Wznosów kolan, jednak jest ono nieco trudniejsze i bardziej rozbudowane. Jeżeli nie robiłeś wznosów nóg, zachęcam Cię najpierw do zrobienia wznosów kolan. Opisałem to ćwiczenie w artykule, który możesz przeczytać tutaj Wznosy Zgiętych Nóg – Zalety Łatwe… Read More Wznosy Zgiętych Nóg

Klatka Piersiowa, Sport, Trening, Wilcza Siła, Zdrowie

Pompki Na Kolanach

Pompki na kolanach Pompki na kolanach to jedno z ćwiczeń przygotowujących do zrobienia pompki. Są świetną alternatywą w stosunku do zwykłych pompek a także ćwiczeniem dla osób, które nie potrafią wykonać poprawnej pompki lub sprawia im to problem. Pompki na kolanach wzmocnią nasze mięśnie klatki piersiowej i stanowią element świetnego i łatwego ćwiczenia tej partii… Read More Pompki Na Kolanach

Biceps, Klatka Piersiowa, Mięśnie Brzucha, Mięśnie Nóg, Obręcz Barkowa, Sport, Trening, Triceps, Wilcza Siła, Zdrowie

Kalistenika – 4 zalety

Kalistenika – Moje początki Jeżeli regularnie czytasz mojego bloga to wiesz, że zajmuje się treningiem siłowym bez sprzętu. Kalisteniką zająłem się ponieważ szukałem rozwiązań. Kilka lat temu udało mi się zbudować piękną sylwetkę w ciągu roku ale wymagało to ogromnych poświęceń. Przy 8 godzinnym trybie szkoły i 4 godzinnym treningu dziennie udawało się utrzymać dyscyplinę.… Read More Kalistenika – 4 zalety

Biceps, Obręcz Barkowa, Sport, Trening, Triceps, Wilcza Siła, Zdrowie

Podciąganie do poziomu

Podciąganie do poziomu Podciąganie do poziomu stanowi świetną alternatywę gdy nie możesz wykonać zwykłego podciągnięcia na drążku. Można je wykonać z użyciem stołu ale najlepiej sprawdza się do tego sztanga na podnóżkach. Podciąganie do pionu jest dużo łatwiejsze od zwykłego podciągnięcia. Wzmacnia naszą obręcz barkową i jest znakomite jeżeli chcesz zacząć swoją przygodę z podciąganiem… Read More Podciąganie do poziomu

Sport, Trening, Wilcza Siła, Zdrowie

Wznosy Kolan

Wznosy Kolan Wznosy kolan są jednymi z ciekawszych ćwiczeń na mięśnie brzucha. Wznosy kolan są świetną i bezpieczną alternatywą dla brzuszków, które mocno nadwyrężają nasz kręgosłup. Mimo tego powinny i tak być wykonywane najlepiej na macie do ćwiczeń. Ćwiczenie uczy także poprawnego wykonania wznosów nóg lub jak inni wolą brzuszków w zwisie (na drabince). Wznosy Kolan… Read More Wznosy Kolan

Sport, Trening, Wilcza Siła, Zdrowie

4 Rzeczy których uczą sztuki walki

4 Rzeczy których uczą sztuki walki Sztuki walki ćwiczą nie tylko ciało ale także i ducha. Oprócz nabytej siły, ruchów, rzutów, technik samoobrony uczysz się takich rzeczy jak utrzymywanie równowagi, dążenie do celu, nie poddawanie się w porażkach, cierpliwość, samodyscyplina itd. Muszę Ci się pochwalić, że do Judo namówił mnie mój Tata i niejako jemu… Read More 4 Rzeczy których uczą sztuki walki

Sport, Trening, Uncategorized, Wilcza Siła

Pompki Pochylone

Pompki Pochylone Pompki pochylone są idealnym ćwiczeniem na rozgrzewkę oraz idealnym ćwiczeniem jeżeli nie możesz zrobić zwykłej pompki. Dobre wykonanie pompki pochylonej może także wspomóc budowanie Twoich mięśni klatki piersiowej oraz jako uzupełnienie treningu na siłowni. Pompki pochylone są także dobrą alternatywą na wykonanie technicznej poprawnie pompki. Nie obciążają mięśni a w dodatku wraz z… Read More Pompki Pochylone